7.32 Draw the major product for the reactions. 1) NaH 1) NaH a.HCECH 1) NaH - 2) CH, Br b. 2) CH3CH2CH2Br 2) CH2Br
Answer #1

(а) 1) Кан а и –С ЕС — И- 2) Сц, В СИ, Си, си, В» Месоли : н-c= c kta® u -c=csОц, а -c=cs — „н-сесси, Nah сиси, си. Осс-см,