(1) Integrate. 17 7 - 1 | (੧) ( ਪੰਜ (0) | - 4
Answer #1

(a) s It han =) ( a + m ) on =J(ཀཱt + ) = 250 + 2 xhtc =250 + 702 5x to . (b) Sunstone an Put nasino = du = loto do :- Sunstaan af te laten put na tano put na tano dr = seero do 44 Secrodo tano It tanto tar a Secredo tance jseco See to do tanto. Seed(d, so then an consider I there = 2 ) entry 2 h = f l te hou consider =)3= Alu+2) + B(44) Put n=1 =) 3= 3A to =) A=1 Putu=- =