ол r=3 cose çemberinin r=1+cost kardiyoidinin dışında kalan parçasının uzunluğu kaç br dir? a) 40 2 би За 77


/22 3. Let I = rdz dr do in cylindrical coordinates. Express I in spherical coordinates. 0 0 -V4-p7 (Do not evaluate) -IL
Answer #1

/2 6 Sch korjau TE >70 13 372 1? 8 titlose 8=3 caso the check for the intersection points as 1 + coso = 3 cos o as i =) 2 cRequised are are length = length of the circle r=% caso outside the cardioid r= htcoso (3 caso)² + (-3 sin ö) ² do TY = s -14Also, in poler ordinates } = docdy tant - 0 arder do x=rcos o y = 5 sino ?tg 2 & =) r = x 2 TIL rde de do 2.5 = =S 6 4-22 - J

Türkçe bilmiyorum ama google çeviri kullanarak denedim.
Cevap resimde. Hala bir şüpheniz varsa yorum bölümünde bana bildirin. Bu çözüm yardımcı olduysa, lütfen bizi teşvik etmek için oy verin. Teşekkürler :)